ضمن تبريك به كليه پذيرفته شدگان آزمون سراسري 1399، به اطلاع مي رساند،كليه دانشجويان اعم از پذيرفته شدگان ورودي مهر و بهمن الزاماً بايستي در موعد مقرر ثبت نام اينترنتي انجام دهند.
ثبت نام كليه دانشجويان جديد الورود اعم از بومي و غير بومي بصورت غير حضوري انجام مي گيرد.
عدم ثبت نام اينترنتي دانشجويان ورودي بهمن در موعد مقرر به منزله انصراف مي باشد .
كليه مدارك حداكثر تا تاريخ 1399/8/22 به آدرس دانشكده پرستاري اليگودرز پست گردد.
به دليل وضعيت بحراني شهرستان اليگودرز از پذيرش حضوري دانشجو معذوريم.
پذيرفته شدگان محترم، براي ثبت نام، مي بايست مراحل ذيل را به ترتيب انجام دهند:
1.ثبت نام اينترنتي و دريافت تائيديه ثبت نام موقت(اتمام فرايند ثبت نام اينترنتي)
2.ارسال مدارك به صورت پستي
3. مشاهده انتخاب واحد در وب سايت هم آوا به آدرس stu.lums.ac.ir
1-ثبت نام اينترنتي:
براي ثبت نام اينترنتي از تاريخ 1399/08/13 لغايت 1399/08/17 به آدرسstu.lums.ac.ir مراجعه نماييد.(نام كاربري و رمز عبور كد ملي مي باشد)
• مدارك اسكن شده بايد كاملاً دقيق، واضح و خوانا باشند.
• اطلاعات بصورت دقيق تكميل گردد، مسئوليت صحت و سقم اطلاعات وارد شده بر عهده دانشجو مي باشد.
2-مدارك لازم جهت ثبت نام اينترنتي:
• اسكن صفحات شناسنامه
• اسكن كارت ملي پشت و رو
• عكس4×3 كه در سال جاري گرفته شده باشد
• اسكن مدرك وضعيت نظام وظيفه (ويژه آقايان)
• اسكن اصل ريز نمرات پيش دانشگاهي و متوسطه با تمبر، مهر و عكس - نظام آموزشي سالي واحدي/ترمي واحدي
• اسكن اصل مدرك ديپلم و پيش دانشگاهي با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرك - نظام آموزشي سالي واحدي/ترمي واحدي
• اسكن اصل گواهي موقت ديپلم با مهر آموزش و پرورش محل صدور مدرك (نظام آموزشي 3-3-6)
• درخواست معافيت تحصيلي(بند 3 اطلاعيه با دقت مطالعه گردد)
• اسكن فرم انصراف قطعي دانشجو در صورت انصراف از تحصيل و تسويه حساب كامل تاييد شده آن دانشگاه
• اسكن صفحه اول دفترچه بيمه(در صورت دارا بودن)
• اسكن مستندات مربوط به استفاده از سهميه ستاد شاهد و ايثارگران
• كدرهگيري تاييديه تحصيلي(بند 4 اطلاعيه را با دقت مطالعه نمائيد)
• نحوه پرداخت شهريه ويژه دانشجويان شهريه پرداز متعاقبا اعلام مي گردد
• دانشجويان پذيرفته شده با سهميه بومي(بند 6 اطلاعيه را مطالعه گردد)
3-درخواست صدور معافيت تحصيلي
• جهت اخذ معافيت تحصيلي مبلغ 200/000 ريال به شماره كارت 6037997424074061 به نام آقاي اقبال اميدي واريز و رسيد آن را به همراه ساير مدارك ارسال نماييد(رسيد كاملا خوانا و واضح باشد).
در صورت پرداخت الكترونيكي رسيد را از طريق پيام رسان سروش به شماره 09337447685 يا 09336062400 ارسال نماييد.
4-درخواست تاييديه تحصيلي
به سامانه تاييديه مدارك تحصيلي به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه و فرم تقاضاي درخواست تاييديه تحصيلي را تكميل كرده و پس از پرداخت الكترونيكي هزينه مربوط، سامانه كد پيگيري و تاييديه درخواست را ارائه ميدهد. صدور كد رهگيري به منزله ثبت درخواست تاييديه تحصيلي مي باشد.
(دانشجويان عزيز چنانچه از طريق سامانه https://emt.medu.ir قادر به اخذ تأييديه تحصيلي نمي باشيد با در دست داشتن اصل يا كپي مدارك ديپلم و پيشدانشگاهي خود به يكي از دفاتر پيشخوان محل سكونت خود مراجعه نموده و نسبت به اخذ تأييديه تحصيلي مدارك خود اقدام نماييد. سپس رسيدهاي دريافتي را به همراه ساير مدارك به آدرس دانشكده ارسال نماييد.)
5-دانشجويان شهريه پرداز
هزينه دريافت شهريه جهت دوره هاي كارشناسي پيوسته در نيمسال اول سال تحصيلي 1400-1399 بر اساس نامه شماره 5160/500/د مورخ 10/10/1397 معاونت محترم آموزشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به شرح ذيل مي باشد.
شهريه ثابت : به ازاي هر نيمسال 10.000.000 ريال
1-دروس عمومي: هر واحد نظري 1.500.000 ريال، هر واحد عملي2.000.000 ريال
2-دروس پايه: هر واحد نظري 1.600.000 ريال، هر واحد عملي2.200.000 ريال
3-دروس اختصاصي: هر واحد نظري 2.000.000 ريال، هر واحد عملي آزمايشگاه و كارآموزي 2.800.000 ريال
6-پذيرفته شدگان با سهميه 30% بومي
• كليه پذيرفته شدگان استفاده كننده از سهميه 30%بومي مكلف به توديع سند تعهد ميباشند. اسامي پذيرفته شدگان از طريق دفتر حقوقي دانشگاه علوم پزشكي لرستان به دفاتر حقوقي شبكه هاي بهداشت شهرستانهاي محل سكونت دانشجويان اعلام خواهد شد. دانشجويان عزيز جهت سپردن تعهد در شهرستان خرم آباد به كارشناس امور حقوقي دانشگاه خانم مهديخاني (06633313144) و در شهرستانها به كارشناس امور حقوقي شبكه بهداشت شهرستان خود مراجعه نمايند.
مدارك مورد نياز جهت ثبت نام آموزش:
1. فرم هاي آموزش (پرينت فرم هايي كه در مرحله ثبت نام اينترنتي در سامانه هم آوا stu.lums.ac.ir تكميل و بارگذاري نموده ايد را همراه با ساير مدارك پست نماييد.)
2. عكس 4 *3 پشت نويسي شده (آقايان 12 قطعه، خانم ها 6 قطعه)
3. كپي تمام صفحات شناسنامه (دو سري)
.4 كپي كارت ملي (دو سري(
.5 اصل مدرك ديپلم يا گواهي تاييد شده متوسطه و كپي آن(دو سري(
.6 اصل يا گواهي تاييد شده دوره پيش دانشگاهي و كپي آن(دو سري(
7 .پرينت كد رهگيري تأييديه يا ارزش تحصيلي ديپلم و پيش دانشگاهي
.8 اصل ريز نمرات سه سال متوسطه و پيش دانشگاهي بانضمام تصوير آن(دو سري(
.9 اصل كارت پايان خدمت و كپي آن و يا مدرك معافيت از خدمت
.10 مدرك مقطع كارداني، كارشناسي و ... براي پذيرفته شدگاني كه مجدداً در كنكور سراسري پذيرفته شده اند .
.11 مدرك انصراف از تحصيل براي پذيرفته شدگاني كه دانشجوي موسسات آموزش عالي مي باشند.
.12 پايان طــرح نيروي انســـاني براي پذيرفته شدگاني كه داري مدرك دانشگاهي در علــوم پزشكي مي باشند.
.13 ارائه حكم مرخصي استحقاقي و يا بدون حقوق ساليانه حداكثر تا پايان اولين نيمسال تحصيلي براي پذيرفته شدگان شاغل رسمي و پيماني
مدارك مورد نياز جهت ثبت نام امور دانشجويي:
.1 عكس 4 *3 پشت نويسي شده)يك قطعه)
2 . تصوير شناسنامه و كارت ملي( تصوير تمام صفحات آن براي متأهلين)
.3 فرم مشخصات فردي (دانلود(
.3 فرم درخواست سكونت در خوابگاه(دانلود فرم خواهران (،،(دانلود فرم برادران(
.4 فرم تعهد محضري مخصوص متقاضيان خوابگاه (دانلود)
(اين تعهد مخصوص دانشجويان متقاضي سكونت در خوابگاه و وامهاي تحصيلي،ضروري، مسكن و ... مي باشد)
5. راهنماي تكميل فرم تعهد محضري (دانلود)
6 . فرم والدين(مخصوص دانشجويان دختر متقاضي خوابگاه))دانلود)
فرم تعهدنامه انضباطي(دانلود شماره 1) (دانلود شماره2)
مدارك مورد نياز حراست:
. 1 عكس رنگي جديد 4 *3 پشت نويسي شده (2 قطعه(
2. كپي تمام صفحات شناسنامه (يك سري)
.3 كپي دو طرف كارت ملي (يك سري(
.4 كپي آخرين مدرك تحصيلي (ديپلم يا پيش دانشگاهي(
.5 فرم تكميل شده حراست (دانلود(
مدارك مورد نياز كتابخانه:
1 .عكس 4 *3 پشت نويسي شده)يك قطعه)
2.كپي صفحه اول شناسنامه (يك سري)
.3 كپي كارت ملي (يك سري(
|